VisitDenmark ve spolupráci s londýnskou kreativní agenturou Fold7 spustil průkopnickou kampaň, která kombinuje technologii deepfake a generování přirozeného jazyka k vytvoření realistických videí slavných uměleckých děl. Tato kampaň poháněná umělou inteligencí se snaží upozornit na fakt, že cestování už není jen o návštěvě slavných turistických atrakcí, ale o objevování nových míst a zážitků.
Kampaň VisitDenmark využívá umělou inteligenci a humor, aby přesvědčila turisty
Kampaň dává slavným uměleckým dílům osobnosti a názory založené na jejich historickém a kulturním kontextu. S použitím humoru a sarkasmu tyto AI-generované osobnosti nabádají lidi, aby navštívili Dánsko místo jich samotných. Tento inovativní přístup nejen přitahuje pozornost cílového publika, ale také je podněcuje k prozkoumání možností jiného druhu dovolené.
Deepfake v hlavní roli
Jednou z významných vlastností kampaně je použití technologie deep fake. Algoritmus AI mapuje obličejové výrazy subjektu uměleckého díla na obličej herce, čímž vytváří živou verzi charakteru daného uměleckého díla. Tento přístup umožňuje kampani oživit umělecká díla, a tím je činí více srozumitelnými a přístupnými pro publikum.
Navíc technologie generování přirozeného jazyka vytváří scénáře pro AI-generované postavy, což jim umožňuje přesvědčivě interagovat s lidmi. Tato technologie tak poskytuje divákům zábavnější zážitek.

Virální fenomén
Kampaň také podporuje lidi v tom, aby sdíleli své vlastní příspěvky s hashtagem #VisitDenmarkInstead, což ji činí virálním fenoménem. Kromě toho je tato kampaň jednou z prvních svého druhu, která využívá umělou inteligenci jak pro vizuální prvky, tak pro slovní vyjádření v reklamě.
Tip: Vyzkoušejte textovou umělou inteligenci ChatGPT sami. Tady je všechno, co potřebujete vědět do začátku.

Kampaň VisitDenmark s využitím AI je inspirativní příklad propojení umění s technologií
S narůstajícím počtem turistů a jejich preferencí se i turistický průmysl vyvíjí a mění. Kampaně jako tato přinášejí nové přístupy k propagaci turistických atrakcí a využití umělé inteligence v reklamě se stává stále běžnějším. Kampaň VisitDenmark s využitím AI je inspirativní příklad, jak lze propojit umění s technologií a tvořit tak nové, inovativní zážitky pro turisty.
