Asana, přední platforma pro řízení práce, oznámila své nejnovější produktové novinky zaměřené na generativní umělou inteligenci. V rámci své platformy zavádí Asana Intelligence, která umožní organizacím urychlit rozhodování, zvýšit produktivitu a zaměřit se na to, co je důležité.
Asana Intelligence: Průlom v kombinaci lidské a AI práce
Jedinečností Asana Intelligence je kombinace síly umělé inteligence s tzv. Asana Work Graph®, což je rozsáhlý propojený mapový systém dat organizace. Tím Asana umožní svým týmům pracovat efektivněji a získat tak náskok potřebný pro rychlejší splnění obchodních cílů.

Rychlejší rozhodování a vyšší produktivita
Asana Intelligence nabízí několik klíčových funkcí:
- Zrychlení rozhodování: Nabízí doporučení zdrojů pro dosažení cílů na základě kapacity týmu a měnících se obchodních priorit. Identifikuje možné problémy a překážky, čímž umožňuje efektivní posun směrem k cílům společnosti.
- Zlepšení produktivity: Vytváří automatizované plány na základě cílů; navrhuje a implementuje zlepšení pracovních postupů pro dosažení rychlejších výsledků.
- Maximální dopad: Poskytuje aktuální odpovědi a vhledy do projektů bez nutnosti dalších schůzek. Generuje vlastní pole, chytrá pravidla a návrhy pro lepší strukturu projektů.

Asana AI Principles: Vedení v oblasti umělé inteligence
Společnost Asana také kodifikovala sadu principů umělé inteligence, které vytyčují její výzkum a vývojové úsilí. Zde je jejich výčet:
- Umělá inteligence by měla lidem pomáhat dosahovat jejich cílů
- Navrhujeme pro týmy složené z lidí a umělé inteligence
- Lidé jsou odpovědní za svá rozhodnutí
- Krátkodobě i dlouhodobě dbáme na bezpečnost
- Podporujeme transparentnost v praxi i v produktech
Chcete být mezi prvními, kdo vyzkouší nově představené funkce? Na čekací listinu se můžete zapsat zde.
- Personalizace a dlouhověkost – tak podle českých startupů vypadá budoucnost fittech aplikací
- AI agenti pomáhají s odhalováním podvodů, zefektivňováním procesů či personalizací služeb
- Tech Happy Hours přivádí do Prahy globální startupové lídry a investory
- Konference Brand Management podesáté: Kreativita znamená hlavně odvahu. Máte ji?