Jaký postoj vůči AI dnes mezi marketingovými a PR manažery a komunikačními agenturami vlastně převládá? Agentura Kantar se ptá oborových profesionálů v ČR a na Slovensku na to, jaké modely umělé inteligence využívají a jak vůbec hodnotí její přínos pro marketingovou komunikaci. Na průzkumu spolupracují Blue Events, Asociace komunikačních agentur, Asociace Public Relations a TheMarketers.biz.
„Na základě získaných výsledků vytvoříme souhrnnou zprávu, která bude sloužit také jako cenný zdroj inspirace o aktuálně využívaných nástrojích a trendech v oblasti umělé inteligence mezi marketingovými profesionály,“ říká Andrej Winter, Senior Business Manager, ze společnosti Kantar.
Průzkumu se do 19. května můžete zúčastnit i vy pomocí tohoto odkazu. Ze všech účastníků pak pořadatelé vylosují výherce a celkem rozdají pět vstupů na Communication Summit v Praze (5. 6. 2024), tři živé a tři online vstupy na konferenci Marketing RULEZZ v Bratislavě (20. 11. 2024) a dvě testování reklamy s umělou inteligencí prostřednictvím Kantar LinkAI.
Výsledky průzkumu následně Kantar zveřejní právě 5. června na konferenci Communication Summit prostřednictvím Věry Šídlové. Ta se v rámci globálního týmu Kantaru zaměřuje na to, jak kreativita může značky posouvat vpřed a co z nejefektivnější kreativy přenést do každodenní marketingové praxe. Během prezentace Šídlová představí také příklady využití AI z celého světa. Pod vidinou úspory času a peněz bychom podle ní při využívání AI v marketingu a komunikaci neměli sklouznout ke snižování kvality a splývání v šedi reklamního průměru.
AI Crunch je mediálním partnerem konference Communication Summit.

- Platforma pro podporu AI v ČR? To je Česká asociace umělé inteligence
- Raynet, Skladon, SprayVision nebo Invent Medical. V Ostravě vyrostly desítky firem, které staví na technologických inovacích
- Digitask se mění na Aibility a představuje novou AI konzultantku Aimee
- Budoucnost HR patří hlasovým AI asistentům