Leadhub, který vyvíjí nástroj pro marketingovou automatizaci a e-mailing pro e-shopy, přichází s inovací, která odráží nejnovější trendy v oboru. Do svého e-mailového editoru zaintegroval pokročilou umělou inteligenci ChatGPT, která uživatelům nabízí efektivně tvořit texty e-mailových kampaní díky sadě před-připravených příkazů, které nejvíce odpovídají potřebám tvorby kampaní, typicky automatické návrhy Předmětu e-mailu dle jeho obsahu, nebo popisu benefitů produktu.
Český startup Leadhub, specializující se na marketingovou automatizaci a e-mailing pro e-shopy, dokázal rychle reagovat na současné trendy a do svého e-mailového editoru integroval ChatGPT. Tato pokročilá AI technologie umožní uživatelům vytvářet e-mailové kampaně snadno a efektivně.
Leadhub nyní díky integraci ChatGPT nabízí svým uživatelům sadu úplně nových funkcí zdarma, které jim již nyní šetří hodiny práce. Umělá inteligence zákazníkům Leadhubu:
- napíše text na libovolné téma
- navrhne předmět e-mailu na základě vybraného textu
- umí přeformulovat původní text a navrhnout několik alternativ
- text na požádání zkrátí
- vytvoří nadpis z textu
Navíc přesně podle specifických příkazů uživatele. A funkce má mezi zákazníky úspěch. Jak říká zakladatel Leadhubu, Ladislav Hrbáček: „Trvale se snažíme přicházet s nápady, jak e-shopařům nebo jejich marketérům zjednodušit práci. Hned u prvních experimentů s ChatGPT bylo jasné, že tato technologie jim může zásadně usnadnit život, protože jim s některými úkoly pomůže stejně, jako externí copywriter. A první reakce zákazníků to potvrzují. Je více než jasné, že podobných integrací bude nejen v rámci marketingových technologií rapidně přibývat.”
- Tachles VC s českými zakladateli spouští investice do izraelských startupů. Potenciál vidí zejména v kyberbezpečnosti a deep tech
- Bill Gates ve svém zamyšlení: AI zvýší produktivitu a umožní vytvořit osobního zástupce
- Z low-code platformy ke správě dokumentů – pohonem je AI. Nectain využil své know-how k vývoji nového systému
- Průzkum od Productboard: 90 % startupů plánuje implementaci AI do svých produktů, 64 % z nich ještě letos